Hashtags – komentārā vai galvenajā ziņojumā

Hashtags lietojums

Izplatīts jautājums Instagram mārketinga aprindās ir ap hashtags. Un to, vai tie būtu jāievieto galvenajā posta parakstā. Tādā veidā ļoti iespējams pārblīvējot ziņojumu. Vai arī pirmajā komentārā, sniedzot tīrāku izskatu, bet, iespējams, uz sasniedzamības rēķina. Bet vai tā tiešām ir taisnība?

Hashtags – komentārā vai galvenajā ziņojumā

Lai iegūtu atbildes, Socialinsider komanda nesen sadarbojās ar Quuu komandu, lai veiktu pētījumu par aptuveni 650 000 Instagram ziņām, kuru izcelsme bija 6784 individuālie zīmolu profili. Atlasītie zīmolu profili svārstījās no lieliem zīmoliem līdz maziem un vidējiem uzņēmumiem, tāpēc Socialinsider komanda atdalīja savus rezultātus, lai nodrošinātu labāku pārskatu, pamatojoties uz sekojošo auditoriju.
Pētījuma rezultāti

Lūk, ko viņi atrada. Pirmkārt, pētījumi rāda, ka vairums zīmolu dod priekšroku izvietot hashtag savau Instagram ziņu parakstos. Ņemot vērā to, ka mazāk nekā 10% zīmolu faktiski ievieto savas atsauces pirmajā komentārā, salīdzinājumam tas ir diezgan neliels procents – ir grūti sniegt precīzu rādītāju. Tomēr Socialinsider komanda pēc tam analizēja, kā lietotāji, kuri pirmajā komentārā ievieto savas atsauces, redz iesaisti.

Pētījums parādīja, ka, ievietojot hashtagus posta parakstā, gandrīz katrā kategorijā auditoriju varēja sasniegt labāk. Lai arī teikts, ka pieaugums lielākoties nebija nozīmīgs – profiliem ar mazāk nekā 5 000 sekotāju vidējā viena konta sasniedzamības svārstības bija tikai 3,5%. Savukārt tiem, kuriem bija 5 līdz 10 000 sekotāju, atšķirība bija tikai 1,23%. Šeit esošie dati liek domāt, ka, ievietojot savu heštagus pirmajā komentārā, visticamāk, nav īsti tā vērts.
Kopsavilkums

Papildus tam Socialinsider komanda arī atklāja, ka vairums zīmolu vai nu izmanto septiņus tagus katrā postā. Iepriekšējie pētījumi ir norādījuši, ka no 9 līdz 11 zīmju izmantošana vienā postā nodrošina optimālu iesaisti, savukārt Quintly pagājušajā gadā veiktais pētījums ieteica, ka pats labākais veids ir heštagus vispār nelietot.

Liela daļa no tā būs atkarīga no jūsu unikālās auditorijas, un, protams, no konkrētajiem jūsu izmantotajiem hashtagiem, taču saskaņā ar šiem datiem vairumam zīmolu ir septiņi vai vēl vairāk heštagu. Un vērts atzīmēt, ka Instagram vienai ziņai varat pievienot līdz 30 hashtags.

Ceram, ka mūsu ziņa tev noderēja, varēsi to pielietot savā ikdienas darbībā un turpmāk arī iegriezīsies mūsu blogā. Tikmēr iesakām ielūkoties mūsu draugu blogā Latvijas-Kazino.eu, kas arī aktīvi stāsta par dzīvi un arī pelnīšanu interneta pasaulē.

Laisser un commentaire