Reklāma TV pieprasa atvērtu ekosistēmu

Televīzijas reklāmas nozare pastāvīgi attīstās. Katru nedēļu, mēnesi un ceturksni notiek paziņojumi par jauniem produktiem, spēlētājiem un iniciatīvām, kas visi ir domāti, lai iedvesmotu modernākus risinājumus klientiem. Ar šiem jaunajiem papildinājumiem nāk darījumu un pārskatu procesi, kas ir unikāli katrai platformai vai organizācijai, radot potenciālu jaunais reklāmas vietai, kad tirgotāji veido savas kampaņas. Tomēr plašsaziņas līdzekļu pircēji meklē vienotas ekosistēmas, kas ļautu viņiem iegādāties reklāmu krājumus un visaptveroši novērtēt veiktspēju vairākos kanālos. Tirgū nepieciešama ciešāka sadarbība visos nozares segmentos, lai novērstu šķēršļus, samazinātu berzi un maksimāli palielinātu tirgotāju iespējas efektīvi pirkt. Tātad turpinājumā – reklāma TV pieprasa atvērtu ekosistēmu un kā tas vispār ir iespējams.

Vienkārši sakot, tirgotājiem ir jācenšas izveidot atvērtāku ekosistēmu, kas veicina pārredzamību un savietojamību, lai saglabātu TV reklāmas mērogu un efektivitāti.
Pārredzamība

Reklāmas atdeves pierādīšana ir viena no vissvarīgākajām reklāmdevēja prasībām. Dažas platformas kavēs informāciju vai rādīs tikai labvēlīgus rādītājus. Bet bez pilnīga attēla ir gandrīz neiespējami uzzināt, vai kampaņa patiešām ietekmēja tās mērķa patērētājus. Patlaban tirgū nav pietiekamas atbildības, lai nodrošinātu nepieciešamo pārredzamības līmeni.

Uzņēmumā DISH Media aicina klientus un partnerus saukt pie atbildības. Tā vietā, lai “kārtotu savus mājas darbus”, mūsu pieeja ir kopīgot atbilstošus reklāmas ekspozīcijas datus, izmantojot privātumu. Šos datus visaptveroši novērtē trešo pušu eksperti, piemēram, Comscore, Nielsen, Experian un Data + Math (LiveRamp), un tie sniedz visprecīzākos kampaņas datus, pamatojoties uz klienta mērķiem, tostarp pilnīgu pārredzamību par katras kampaņas sasniedzamību un biežumu.

DISH Media arī pastāvīgi meklē jauninājumus, kas reklāmdevējiem dod lielāku kontroli un skaidrību, veidojot savus plašsaziņas līdzekļu plānus. Piemēram, programmatiskās un tiešās IO kampaņas SLING TV var izmantot mūsu uzlaboto konteksta mērķēšanas un ziņošanas rīku, kas nodrošina lielāku pārredzamību žanrā, satura ilgumā un citur, papildus parasti sniegtajai tīkla un ierīces informācijai. Šī funkcija klientiem ir zīmola drošības problēmu centrā, ļaujot viņiem labāk aizsargāt īstās ziņas.

Pārredzamība ir galvenais faktors, lai kampaņas būtu efektīvākas, un nozare ir pieprasījusi vairāk rīku, lai to risinātu. Piešķirot pircējiem vairāk datu punktu, kampaņas kļūst sarežģītākas, mērķtiecīgākas un iegūst labākus rezultātus, pierādot, cik smagi strādā viņu reklāmas dolāri.
Savietojamība

Nav noslēpums, ka laika gaitā TV vide ir sadrumstalotāka. Patērētājiem šodien ir vairāk kanālu un ierīču / platformu iespēju nekā jebkad agrāk. Jjo īpaši tāpēc, ka televīzijas straumēšana ir kļuvusi populārāka.

Papildus tam pirkšanas puse ir kļuvusi vairāk izkliedēta. Kaut arī mēs visi gūstam labumu no tehnoloģiju, platformu un piegādes sistēmu attīstības, patiesībā ir tā, ka vairāk iespēju bieži padara darījumus sarežģītākus. Attīstoties DSP, datiem un mērīšanas iespējām, pircēji izstrādā sev vēlamos partnerus un dažreiz nišas. Ne visi izdevēji vai pārdošanas aģenti spēj apmierināt šīs pieaugošās, atšķirīgās vajadzības.

Saskaņā ar šīm nostādnēm pircēji ir parādījuši, ka viņiem mazāk rūp kanāli, kas tiek izmantoti, lai izplatītu ziņojumu, un vairāk par to, kā sasniegt pareizos patērētājus. Viņiem ir nepieciešams, lai pirkšanas process būtu vienmērīgs patērētāju saskarsmes punktos, un viņu partneriem jābūt elastīgiem visos plānošanas, pirkšanas un mērīšanas procesa posmos.

Laisser un commentaire