TikTok ir paziņojis, ka tā pašapkalpošanās reklāmas platforma tagad ir pieejama visiem Kanādas uzņēmumiem, kas ir jaunākais pieaugošā biznesa virziena paplašinājums. Plašāk lasi turpinājumā – TikTok reklāmas un ko tas nozīmē.
PARIS, FRANCE – MARCH 05: In this photo illustration, the social media application logo, Tik Tok is displayed on the screen of an iPhone on March 05, 2019 in Paris, France. The social network broke the rules for the protection of children’s online privacy (COPPA) and was fined $ 5.7 million. The fact TikTok criticized is quite serious in the United States, the platform, which currently has more than 500 million users worldwide, collected data that should not have asked minors. TikTok, also known as Douyin in China, is a media app for creating and sharing short videos. Owned by ByteDance, Tik Tok is a leading video platform in Asia, United States, and other parts of the world. In 2018, the application gained popularity and became the most downloaded app in the U.S. in October 2018. (Photo by Chesnot/Getty Images)
TikTok reklāmas Kanādā
Kā paskaidroja TikTok: “Tas ir nozīmīgs pavērsiens TikTok For Business jeb biznesa attīstībā Kanādā. Mēs izlaižam jaunus reklāmas risinājumus maziem un vidējiem uzņēmumiem, padarot zīmoliem vienmērīgu, ērtu un efektīvu jēgpilnu saikni ar TikTok kopienu. Kanādā, ieviešot Pašapkalpošanās reklāmas rīkus un TikTok jaunā Shopify kanāla pieejamību mēs turpinām atbalstīt reklāmdevējus katrā kampaņas izveides procesa posmā. ”
Kā redzat iepriekš, TikTok pašapkalpošanās platforma izskatās ļoti līdzīga tai, kas ir citos sociālajos tīklos, un jutīsies lielā mērā pazīstama sociālo mediju vadītājiem, kuri iepriekš ir rīkojuši reklāmas kampaņas. TikTok faktiski paziņoja par platformas globālo paplašināšanu pagājušā gada jūlijā, tāpēc šķiet, ka tas kādu laiku bija pieejams dažiem Kanādas uzņēmumiem, taču tagad visi zīmoli varēs rīkot kampaņas, izmantojot platformu.
Papildus tam, kā atzīmē TikTok, tas arī padara savu Shopify kanālu pieejamu tirgotājiem Kanādā, papildus ASV.
Saskaņā ar TikTok: “Šis kanāls palīdzēs Shopify tirgotājiem visā valstī izveidot un vadīt kampaņas, kas tieši paredzētas TikTok ļoti iesaistītajai kopienai. Izmantojot šo partnerību, mēs Shopify tirgotājiem atvieglosim iespēju izmantot TikTok kopienas radošumu, tos atklāt un optimizēt viņu mārketinga kampaņas. “
Izmantojot jaunās iespējas, Kanādas zīmolu platformā tiks ievērojami paplašinātas digitālā mārketinga iespējas, kas varētu atvieglot jaunas iespējas reklamēšanai visā pieaugošajā tīklā.
TikTok nākamajā mēnesī rīko arī virtuālu samitu Kanādas uzņēmumiem, kurā būs semināri, izglītības sesijas un intervijas ar uzņēmumu īpašniekiem un TikTok ekspertiem, lai palīdzētu zīmoliem vislabāk izmantot platformu. TikTok arī atzīmēja, ka tas ir apņēmies samaksāt savu taisnīgo nodokļu daļu Kanādā un dažu nākamo mēnešu laikā nodos visas attiecīgās darbības funkcionalitātes savai Kanādas vienībai.
Plānojot, ka platforma 2021. gadā sasniegs miljardu lietotāju, TikTok tagad ir stingri jāizveido savi biznesa fondi, lai maksimāli palielinātu ieņēmumu iespējas un nodrošinātu, ka tā lielākie veidotāji spēj efektīvi gūt peļņu no saviem centieniem. Ja tas spēs iepriecināt šos ietekmīgos lietotājus, tas lielā mērā palīdzēs saglabāt tā dzīvotspēju ilgtermiņā, savukārt uzņēmējdarbības ienākumu radīšana vēl vairāk nostiprinās tā darbību.